Akupunktur

Har precis varit och fått min första behandling med akupunktur mot foglossningen. Inte helt smärtfritt och räknar med att det ska bli sämre först, men sen ska det ju hjälpa dom flesta. Det här med att gå till sjukgymnast är något nytt för mig, men det känns som något man borde göra oftare för det är mycket värk dom kan trolla bort faktiskt. Nu när jag har högkostnadskort ska jag definitivt passa på att gå när jag får problem, men annars kostar det ju bara 100kr och det kan det ju vara värt för att få må bättre. Man behöver ju inte ens en remiss längre utan kan själv boka en tid :)



Jag fick också nålar i korsryggen, men bara 7 stycken såhär första gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0