Besvärliga prickar...

Liam är helt full i vattkoppor nu, dom är överallt och dom är många :( Bara benen som klarat sig hyfsat men annars har dom satt sig i hela hårbotten, ansiktet, ögat (!!), öronen, kroppen, massa på halsen och tom på snoppen :(
Det kliar och kliar och äta vill han inte, visade sig när vi tittade i munnen att han har koppor även där. Stackars, stackars liten.. Har iaf fått medicin utskrivet nu som ska ta bort klådan så hoppas verkligen att den hjälper. Febern har iaf varit måttlig så alltid något.
Själv har jag precis ätit för första gången sedan i fredags lunch. Magsjuka är fasen inte kul, kan dom inte komma på ett vaccin mot skiten? Det enda positiva är att jag iaf gick ner några kilo. Och någon fara för bebben lär det inte vara med tanke på att jag redan gått upp 15 kg och vågen står nu på stadiga 85 eller ja 82 nu då efter magsjukans besök. Det är många kilon att bära på för den här slitna kroppen och helst skulle jag ju inte vilja bli så mycket tyngre med tanke på foglossningen, men det kan man väl se sig i stjärnorna efter... Eller så börjar man äta lite nyttigare mat, men det är lättare sagt än gjort när gravidhungern sätter in...


Kommentarer
Postat av: Vilda

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 16:27:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0