Shoppat heminredning..

Systeryster är ju återförsäljare för Perfect Home. Jättefina saker, rätt dyra men oj så mycket snyggt det finns! Hade lovat att jag skulle bjuda in några vänner så hon fick ha ett party här och själv hade jag spanat in en fotoram jag skulle köpa. Nu blev det ju inte bara en fotoram tillslut utan en hel del annat också då man som värdinna visst hade massa förmåner också (Malin var snabb som attan att boka in ett party hon också ;))
Katalogen finns att bläddra i på hemsidan och varje månad har dom rea på utvalda produkter, det var inga fjantiga 5% rabatt på reavarorna heller utan 50%.

Jag spenderade en del av mina födelsedagspengar på:

2 st väggslujsstakar
Vinställ för väggen
2 st Newport golvljusstakar (SÅ snygga)
1 Familjefotoram
2 Hängande ljuslykor

Är det någon som känner att det hade varit kul att samla ihop ett par kompisar, mammor, släktingar eller så, är det bara att höra av sig så vidarebefodrar jag till syster :)



man kan bläddra i katalogen på hemsidan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0