Sjukskriven

Ja sen i måndags är jag sjukskriven en vecka från jobbet. Anledningen är att det nog blev lite mycket för min tjocka kropp i helgen med kalas och allt. Har foglossning så det räcker och bli över nu och fick ingen tid hos sjukgymnast förrän på måndag så då är det bara att gilla läget.. Har försökt att ta det så lugnt som möjligt nu i veckan, men det är ju lättare sagt en gjort ibland när man har en pigg och glad liten kille hemma som gärna blir buren av mamma..

Magen växer och växer nu, ska ta mig i kragen och lägga ut en riktig bild, det är ungefär en månads skillnad mot förra graviditeten, dvs att magen är lika stor nu när jag har gått 26 veckor som den var vid 30 veckor med Liam. Kommer bli mycket att bära på det här :) tack och lov ligger jag några kilo efter i viktuppgång, går jag upp lika mkt nu (30kg) så passerar jag ju 100-strecket på vågen och det vill jag inte :)



Liam för ganska precis ett år sedan, tiden går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0