Besök på BVC nästan 11 veckor

BVC dags idag igen.

Vikt: 6350g
Längd: 61 cm

Lillstumpan växer så det knakar :)

Pratade lite med BVC sköterskan om att jag känner mig så himla trött och otillräcklig. Fick göra sånt psyk utvärderings test och fick alldeles för många poäng så jag ska få prata med en psykolog. Ska faktiskt bli jätteskönt för att gå runt och må såhär dåligt är inge kul alls. Kryddar förresten min nedstämdhet med ont i halsen, frossa och feber. Yay!
Men det kan bara bli bättre.

Ifall nån undrar så är barnen det enda som inte gör mig deprimerad. tack och lov för det, för en förlossningsdepression hade ju varit pricken över i så att säga :(

Kommentarer
Postat av: Kim

Man får så svårt att ta hand om varandra med kvällspigga bebisar och morgonpigga 2åringar. Tror lite vuxentid hjälper massor. Så är det här iaf. Längtar så till vanliga vuxenkvällar.

2011-11-15 @ 23:08:57
URL: http://michelleangelica.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Wilgot vägde nästan 3.6 och mätte 52cm. Han hade 50 i någon vecka eller 2 innan han tjockade på sig. Men denna bebis är mkt mindre, beräknas väga ca 3kg när hon kommer ut, i full tid. Har bara köpt detta lilla i stl 50, resten är i 56 :)

2011-11-16 @ 16:14:23
URL: http://endenise.se
Postat av: jenny

Saga växer som ogräs hon med ser jag! :-D vad skönt att du ska få prata ur dig lite, det kan vara bra. Inte meningen att du ska må dåligt, men jag tror att det är viktigt att sänka sina krav lite för att orka med barnen. glöm inte att du är värdefull.



Kram!

2011-11-16 @ 19:58:08
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Wilgot växte på när han kom ut istället haha :) Han gick bara ner 80g tror jag. Men det var uppe dagen efter. Han har alltid vart stor haha, min lilla Wilgot. Han är stor nu med, lång som attan.



Ja ska bli mysigt med en liten bäsis. Dock önskar jag att hon väger lite mer än så, känns lite tryggare på något sätt :) Men vi får se!



Jag hoppas däremot att jag slipper klämma ut en 4kg haha :D Räckte med Wilgot, aj aj vad krashad jag blev.

2011-11-16 @ 21:55:15
URL: http://endenise.se
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Dixie är 10 veckor och väger inte ens 5 kilo =)

2011-11-16 @ 22:39:05
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0