Lägesrapport

Länge sedan jag startade datorn nu så har inte blivit några längre blogginlägg direkt. Jag har ju skaffat mig en såndär Ifån ;) Lite har ju hänt här hemma. Vi har fått en ny familjemedlem som flyttat till oss, en liten Nikita. Hon är till hälften Maine Coon och kommer ända från Bollnäs :) Liam är i trotsåldern från helvetet. Världens ängel på dagis och borta, men hemma slåss och bits han och testar gränser hela tiden. När man säger ifrån på skarpen så tittar han på en och skrattar. Jag kommer att vara gråhårig inom ett år. Det värsta är när Saga råkar illa ut för att Liam ska hoppa i soffan bara för att han vet att han inte får när jag ammar. Och tjong så har lillasyster fått sig en smäll. Vad gör man? Vill helst slippa fler besök på akuten... Saga är torr och har exem i några veck och i ansiktet. Kliar sig så hon blöder pluttan :( Ska smörja med hydrokortison och se om det blir bättre. Själv har jag fått tid dels hos psykolog dels hos läkare för provtagning. Hoppas att något av det ger resultat nu. Nu ska jag njut av det tillfälliga lugnet och titta på bonde söker fru :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0