Härlig fredag!

Nu sover båda barnen, peppar peppar. Saga somnade utan att vara tokledsen idag (peppar, peppar igen) funderar om det fungerar att ge henne ett bad vid fem-tiden för att få henne att slappna av istället för att bli så spänd och ledsen. Hon har ju hittills bara somnat, utan att gråta ett par timmar först, två gånger och badet är den gemensamma nämnaren..
Annars idag har vi haft besök av Annica och Magnus på fm och helghandlat på em. Det är ungefär vad man hinner med på en dag trots att man kliver upp före sex. Nu ska jag sitta vid datorn lite för första gången på tre dagar och försöka koppla av medan jag tvättar någon maskin (finns ju alltid 100 saker som borde göras).
I morgon blir det badhus för Mange och Liam på fm, em har jag ingen aning och eftersom Mange blir borta hela kvällen och halva natten på World Cup i bandy så kommer barnens farmor hit och hjälper mig med barnen. Ska laga rikigt god mat (men enkel!) och hoppas att farmor blir glad :) Kycklinge och vitlök innehåller det iaf :)
Nej, datatid medan tvätten går klart sen är det tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0