Liam är en elefant ;)

dsc01295 (MMS)

Liam är en elefant ;)


Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Hihi, sicken söt elefant som bor hemma hos dig! :)



Tack så hemskt mycket för vagntipsen! Hade vi kunnat välja en bred syskonvagn hade Mountain Buggy legat bra till, den är hyfsat smidig för en sådan, men ändå robust. Men det skulle verkligen inte gå med en bredis här i stan, så det gjorde ju våra val ganska mycket färre :/ En sån där fjällryggsäck har vi faktiskt! Malva älskade den när hon var mindre :) När Pete är med kan det nog vara ett bra alternativ, men jag orkar inte bära henne på ryggen någon längre stund (och ändå är hon en lättviktare, haha, vilken klenismamma jag är!). Håhåjaja, vilka (ändå ganska angenäma) bekymmer man kan ha ;)

2011-09-28 @ 15:34:12
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Angående namn förresten, så gillar jag verkligen Melvin, men tycker det är lite väl likt Malva kanske? Noel kommer definitvt en utav dem få heta i andranamn efter Petes farfar med samma namn :) Vi kommer verkligen få problem känner jag, för Pete har inte många förslag och jag gillar inget av dem - jag har lite fler förslag, men han avskyr dem alla. Suck. Igår gick jag och min mormor igenom hela svenska kalendern och tittade på alla namnsdagsnamn, men jag fick ihop en väldigt klen liten lista... Kommer du på fler tar jag tacksamt emot tips! ;)

2011-09-28 @ 16:04:52
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Go-unge :)

2011-09-28 @ 16:54:33
Postat av: Martina

men gofisen!

2011-09-28 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0