Badhuset!

Idag har vi varit på badhuset hela familjen :) Första gången för mig sen innan sommaren så det var efterlängtat.
Insåg idag att jag gjorde rätt som anmälde Liam till vattenlek varje söndag för han älskar det verkligen. Han är så orädd, simmar med armpuffarna, hoppar från kanten, åker rutchkana själv med huvudet före... Våran stora kille!
Saga var megaduktig hon också. Tog med paraplyvagnen in och där låg hon i blöja på en handduk och myste. Hon åt en gång, men var vaken hela tiden utan gnäll. Gissa om hon somnade sött i bilen på väg hem. Ja Liam med för den delen.
Inatt är det bara tjejer här hemma ( ja och en kastrerad tjockis ) Pappan jobbar och Liam sover hos mormor och morfar. Saknar min fis och har hans pyjamaströja i sängen, men behöver verkligen lite vila och Liam trivs bra med sin mormor och morfar. Hur underbart det än är med två härliga barn så är det tungt. Särskilt när båda två sover dåligt och jag är ensam så mycket på nätterna. Manges femskift har inte bara fördelar....

Dåligt med bilder idag, men hoppas att det blev några fina på badhuset. Dock upptäckte Mange att han skulle haft det andra objektivet, då det var mörkare än vi trodde så det lär väl photoshoppas lite kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0