Dom växer fort...

Rensade ur barnens garderober häromdagen. Den högra kassen är Sagas kläder tom 62... 68+ som gäller för henne nu. Liam har 98+.
Nu återstår att sortera bort sånt som ska säljas, ges till syster/Linnea och skänkas till insamling. Kommer nog att sälja Sagas nya fina kläder då syster hatar rosa och Linnea är en såndär genus-tant ;)
Måste gå igenom alla Liams kläder med och sortera i Saga/sälja/ge bort. Inte fullt så mkt smått där då jag redan gett bort en del till en god vän :)
Kanske finns pengar att tjäna här, någon som vill köpa? ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja här byter vi kläder stup i kvarten!

Tradera tycker jag funkar kanon, jag gillar iofs att köpa och sälja. :D

Men du får nog mer via blocket, OM det inte är märkeskläder förstås.

2012-01-03 @ 17:45:09
Postat av: jenny

Tack för tipset på salvan mot mjölkskorven, den ska jag testa!

2012-01-03 @ 17:47:43
Postat av: jenny IGEN

Ges till syster förresten?? Ska du bli moster?? :-D

2012-01-03 @ 22:45:26
Postat av: Linnéa

haha ja jag är väl kankse en genustant ;)

Kan höra med syster om hon är intresserad av att köpa "flick"-kläder för där verkar det bli en flicka enligt UL.

2012-01-05 @ 15:52:46
URL: http://medsmamedel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0