Ensam

Jag vet inte riktigt, men sedan barnen kom så känner jag mig så...ensam ibland. Nu är jag ju inte ensam i den bemärkelsen då jag har två underbara barn och en man. Men jag saknar det andra umgänget man hade. Jag trodde barnen skulle bli en faktor som gjorde att man träffades och umgicks med släkt och vänner. En anledning att ses. Men det blev inte så. Förr i tiden brukade vi bli bjudna på mat nån helg ibland, kanske fika, vi bjöd hem folk på mat... Men nu?
Jag är ju hemma hela tiden, lite besök skulle bara vara roligt. Men jag är så kass på att ta tag i saker. Jag har haft det så jobbigt ett tag nu att jag helt enkelt inte orkat. Och att åka iväg med båda barnen själv är rätt jobbigt så har man sovit dåligt så blir det gärna att man står över det.
Så kära vänner och familj. Jag behöver göra något annat än att vara mjölkko och läsa bockarna bruse ibland. Kom hit och hälsa på. Jag behöver det :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kommer gärna! Har varit väldigt mycket nu ett tag.. Vi får styra upp en dag :) Kram

2012-01-28 @ 14:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0