Frusen

Haft ännu en mysig dag i Kungsberg, men idag var det kallt! Är sådär genomfrusen och värmer mig under en filt på soffan nu. Pojkarna har åkt hem till Tommy och Tilda för att bada bubbelpool, titta på hockey och äta pizza. Jag och Saga inväntar sällskap av bästa Linnea för lite hämtmat och skitsnack. I morgon ska vi äta hotellfrukost i Högbo hela familjen, ska bli superkul. Lillasyster Sofie som gav oss alla det i julklapp. Ska passa på att gratta mamma och Pelle som fyllt år båda två sen vi sågs sist. Presenterna får vänta dock, beställda men inte anlända ;)

Någon som har tips på bra, varma barnvantar? Vill ha som är lätta att få på, sitter kvar och som värmer. Liam fryser om sina små händer varje dag nu :(


Kommentarer
Postat av: Malin

Va mysigt med hotellfrukost! :)Sa jag till Micke här om dagen att jag tyckte vi skulle göra! Bilder och uppdatering på hur frukosten var önskas! :)

2012-01-07 @ 16:36:55
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0